Rady do začátku:
1. Naco slouží vlastnosti?
Mají za úlohu ovlivnit šanci na výhru - Nezaručují výhru
a] Síla - určuje velikost zranění
b] Obrana - Snižuje šanci na zásah
c] Šikovnost - Zvyšuje šanci na zásah
d)Vydrž - Snižuje zranění, na jakém čísle ji máte - tolik životů Vám přibyde za 1h
e] Kuzlo osobnosti - Zvyšuje/Snižuje šanci najít supeře v náhodném vyhledávání, rozdíl v kouzle osobnosti udává % pravděpodobnost na dvojity zasah, zlepšuje lov
f] Životní energie - její nedostatek ztěžuje boj (výrazně lehčeji se dá prohrát i s velmy slabým soupeřem) a když klesne pod 10 automaticky je boj ukončeny, jak jí je méně než 25 nedá se utočit ani lovit lidi
2. Dal jsem víc zásahů i tak jsem prohrál?
No hold máš být agresivní
Při boji má obránce výhodu skrýše
Útočník má výhodu, že když srazí obránce pod 10 životů, tak boj vytězně ukončuje i když dostane víc zásahů...
Když útočník klesne pod 10, tak boj se ukončuje a normálně sa vyhodnotí
3. Čím to je, že prohrávám s někým kdo je slabší?
a] Hold náhoda Ti neni nakloněna (bod 1)
b] Skrýš a výzbroj zvyšují vlastnosti
c] Když máš málo života, hůř bojuješ
4. Jak obnovím životy?
a] Životy se obnovují samočinně (VÝDRŽ)
b] elixíry (Pouzitie 1x za hodinu)
5. Naco je skrýš?
Zeď- zvyšuje obranu
Sídlo- inventář a obrana
Cesta a Okolí - zvyšuje všechno k čemu třeba kouzlo osobnosti
6. Jak získat peníze
Od toho je kolonka lov ale dají sa získat i podstivě v městě
a] lov jiného hráče
b] lov lidí - vyplatí se lovit po 10/20 min - ovlivňuje level a kořist,
c] Hřibitov - podstivá práce hodnocená podle levelu (maximalne v kuse 8h)
7. Jak získat expi
a] lov jiného hráče - když je na vyšším levelu tak expi přibydou, když je na stejném levelu jako Vy, tak to záleži nikdo nevie na čem
b] lov lidí - přibližně za 100 kg/l je 1 exp
c] hřbitov - ano i podstivá práce přináší expi, kolik záleží na levelu hráče
8. Funkce klanu a jeho sídla
Klan jen sjednocuje hráče a je na nich jak ho využijí, systémově nemá žádnou funkci
9. Dají se používat 2 a více zbraní/prileb/brnění
Ne
10. Naco slouží krev a kořist
K zařazení do HighScore
Vlastnosti:
Sila: Udava ako silno v priebehu boja udries. Cim vyssi udaj, tym je pre Teba vacsia sanca zasadit tvrdsi uder
Obrana: Ako meno prezradza, odraza tento udaj moznost sa ubranit a udava o kolko (menej) skody utrpis a ako dobre sa mozes vyhnut uderom Tvojho supera…
Sikovnost: Tato vlastnost je dolezita,aby si Tvojho supera v boji trafil. Cim vyssi udaj, tym vacsia sanca Tvojho supera neminut.
Vydrz: Je zodpovedna za regenaciu Tvojej zivotnej energie. Pocas jednej hodiny sa na zaklade Tvojho levelu zregeneruje prislusne mnozstvo zivotnej energie.Okrem sa vydrz odraza aj na dlzku boja. Cim vyssi udaj, tym viac vydrzis v boji
Kuzlo osobnosti (charisma): Je dobre na tri veci; 1. Zvysuje sancu najst protivnika pri love rasy,aj ked je jeho skrys vysoko vybavena, 2. Zvysuje sancu pri love ludi viac zlata ukoristit a menej lucerien ziskat, 3. Vysoke kuzlo osobnosti zvysuje sancu dvojiteho uderu
Skrys:
Sildo: za kazdu uroven vybavy ziskas dve miesta pre inventar a +1 obrany, ked Ta niekto napadne
Zed: za kazdu uroven vybavy dostanes +1 obrany, ked Ta niekto napadne
Cesta: za kazdu uroven vybavy dostanes +1 kuzla osobnosti pri vyhladavani supera
Okoli: za kazdu uroven vybavy dostanes +1 kuzla osobnosti pri vyhladavani supera
Pokladnica: Goldy,ktore su v bezpeci:
Dle levelu
Gargoyle hlidac- sila, pri love sa zvysi o 30 percent. Iba ked utocis
Kniha- obrana stupne o 30 percent. Iba ked Ta niekto napadne
Lov vlkodlakov:
Dve moznosti- nahodne alebo podla zadania mena
Pri nahodnom love je dolezite,ak niekoho chcete najst, rozdiel Tvojho kuzla osobnosti v porovnani s kuzlom osobnosti Tvojich potencialnych obeti
Ked nikoho na love nanachadzas,tak by si si mal vylepsit kuzlo osobnosti.
Modifikace boje:
Dvojity uder: Dvojite udery su udery,ktore urobite pocas boja. Toto cislo sa pripocita DODATOCNE k uderom, ktore ako (ako volakedy-pred velkym upgradom) urobite vdaka vasemu kuzlu osobnosti. Pocet normalnych uderov je zavisly od vaseho kuzla osobnosti v zavislosti od vasho levelu. Pocet Dvojitych uderov s k tomuto udaju pripocita.
Blokovanie zasahu: S predmetmi,ktore maju blkovanie zasahu,mozete Dvojite udery vasho supera ovplyvnit.Pocet blokovani zasaju budu odpocitane od poctu uderov supera. Dolezite je ale,ze aj pri velkej prevahe blkovani zasahu, super minimalne jeden uder moze urobit.
Sanca trafit: Predmety s udajom sance trafit,zvysuju moznost pri udere trafit supera. Ako zakladna hodnota sa zapocitava pomer vasej sikovnosti ku obrane vasho supera v zavislosti od vasho levelu. Dodatocny udaj z predmetov sa vztahuje dodatocne k tomuto udaju a dava vam vacsiu sancu trafit.
Sanca vyhnut sa: Vplyva proti superovej sance trafit a je od celkovej superovej sance trafit (zakladna hodnota + sanca trafit) odpocitana a tym znizuje jeho sancu vas zasiahnut.
Poskodenie(ZBRANOVE): Ako pre Upgradom plati- cim vacsia sila,tym viac skody narobite. Predmety ktore maju poskodenie zvysuju tento udaj poskodenia este raz.
Vypocitanie poskodenia/Modifakcie boja/Rovnica na vypocet koristi:
Vdaka novym KS su vlastnosti porovnavane na zaklade vasho levelu. Nove predmety maju vacsinou nove vlastnosti,ktore vplyvaju dodatocne ku starym/znamym vlastnostiam v boji. Volakedy boli vlastnosti,ktore vplyvali v voji vdaka formulke a tak sa vypocitala napriklad sanca trafit a podobne.. K tymto vlastnostiam su teraz extra zbranove vlastnosti(modifikace boje),ktore sa DODATOCNE pripocitavaju/odpocitavaju.
Aky vplyv to ma na predmety? Vseobecne sa na to neda odpovedat,pretoze to zalezi od jednotliveho hraca. Zavisi to od jeho treningovych vlastnosti v pomere k levelu(cim vyssie,tym lepsie). Predmet je najucinnejsi,ked ma hrac ten isty level,ako ten predmet(!!!!).Tuto efektivitu mozno netratit, tak,ze hrac zvysuje adekvatne svoje treningove vlastnosti..
Novy vypocet poskodenia vyzera nasledovne:
((Zakladny udaj sily + Udaj sily za predmety) / udaj vlastny level) + Poskodenie „zbranove“ z predmetov= Skoda ktoru urobis superovi ( Nove zbranove atributy su takze nezavisle od levelu). To je maximalna mozna skoda.
Vsetky vypovede,ze s narastajucim levelom klesa napr. hodnota brnenia, su zalozene na tejto rovnici. Technicky sa to deje ale velmi pomaly a preto sa nikto nemusi obavat,ze jeho Ombross,ktory si kupi na leveli 5 je na leveli 15 zrazu nepouzitelny.
Priklad,preco su hodnoty novych predmetov efektivnejsie,ako stare:
Ked pri leveli 160 ma napriklad nejaky predmet Bonus sance zasiahnut +10%, tak stoji tento predmet s touto sancou zasiahnut v konecnom dosledku menej,ako keby si si adekvatne k tomu zvysil sikovnost(ktora taktiez vplyva na sancu trafit-zaklad). Pretoze by si si musel v porovnani k tomuto predmetu svoju sikovnosti o 9 bodov zvysit,aby si vyrovnal 10% sance trafit. Aj keby ta zbran bola drahsia ako tychto 9 bodov sikovnosti,tak je vyhodnejsia ta zbran,pretoze samotna sikovnost nema tolko vyhod,ako sanca trafit z novej zbrane.
Vypocitanie moznej koristi:
Pri vyhre nad rovnakym levelom,alebo levelom vyssim,dostanes 10%-15% superovho nechraneneho zlata.
Pri vyhre nad mensim levelom,je suma v zavislosti od maximalneho leveloveho rozdielu zmensena od skutocneho leveloveho rozdielu.
Rovnica:
Korist= vypocitana korist / /maximalny levelovy rozdiel + 1) * skutocny levely rozdiel
Priklad: Vychadzame z toho,ze porazeny ma nechranenu sumu 10.000 Gold a maximalna korist je 10%(teda 1000G.)
Utociaci: level 30
Rozsah utokov: max 9 levelov(+-)
Ciastocna (variabilna) korist= 1000/ (9 + 1) ==> 100
Od maximalnej moznej koristi (1000) je odpocitany pocet leveloveho rozdielu krat ciatocna,variabilna korist.
lvl 30 ku lvl 29 = 1000 - (1 * Ciastocna korist) = 900 korist
lvl 30 ku lvl 25 = 1000 - (5 * Ciastocna korist) = 500 korist
lvl 30 ku lvl 21 = 1000 - (9 * Ciastocna korist) = 100 korist
Pri leveli 100:
Ciastocna korist = 1000 / (15 +1) ==> 62
lvl 100 ku lvl 99 = 1000 - (1 * Ciastocna korist) = 938 korist
lvl 100 ku lvl 92 = 1000 - (8 * Ciastocna korist) = 504 korist
lvl 100 ku lvl 85 = 1000 - (15 * Ciastocna korist) = 62 korist